Saturday 23 May 2015

CAMBODIA KAMI DATANG

22 Mei 2015 - 5 pagi kami dah ada di KLIA2 utk menaiki pesawat ke Phnom Penh....


 Memang mengantok giler sbb semlm tidor lewat nak clearkan pesanan CMD yg bini aku terima, ye lah kami kan lama di Cambodia 4 hari 3 mlm tu. So customer pun nak kena jaga jugak, siap siap packing pos so pagi tu tinggal nak antar dkt pej poslaju je la. So senang la sikit hati bila kami berada di sana nanti.



Kami dah ready nak terbang dah ni, selfie tu wajib katanya....


Tiba-tiba je gambar dah ada dkt kedai D'Gulai Restaurant dkt salah satu restoran anak melayu Malaysia yg sama-sama bersaing mencari rezeki disini. Kami amat-amat mengesyorkan kpd sesiapa yg menjejakkan kami disini agar singgah dulu. Tu gambar bini aku la bergaya dkt restoran ni, sedap masakan disini...nanti cuba ok at The Gulai Restaurant di Phnom Penh Cambodia.


Masa kami smp di restoran ni, kedua-dua owner restoran ni sdg ditemuramah dgn wartawan dari Malaysia majalah motorsikal katanya.  Memang terkenal la kan restoran ni, patot sedap makanan dkt The Gulai Restaurant ni. Insyaallah kami datang lagi.


Ini adalah first customer bini aku di sana, sebenarnya akak ni dlm flight yg sama dari kl dgn kami tapi bila dia tgk sebotol CMD duk je atas meja masa kami makan akak pun bertanya "apa dia tu????" Bini aku pun terus je la berkongsi kebaikan cmd ni. Bila dah dengar kebaikan cmd ni korang tau akak ni nak masuk pakej ape??? Korang agak la..... Pakej Diamond hokeyyyyy!!!!!!


Yang ni lagi best, masa bini aku tgh bentang produk kebaikan cmd ni rupanya pemandu pelancong kami yg agak fasih berbahasa melayu mendengar rupanya pastu terus duduk dpn kitaorg cakap "...kak betul ke botol biru kecik ni power giler?" so 'terpaksalah' bini aku cerita semula kannn.....


So suwett kan kami ni....... hari pertama dah berjalan merata naik tuk tuk ni. Nanti next cerita pulak ekk. DOAKAN kami ekk supaya CMD berjaya menapak di bumi cambodia ni. CAMBODIA KAMI DATANG!!!!! cu next M.R

Sekiranya anda ada pertanyaan atau ingin menyertai kami, sila comment di ruang bawah @ pm di facebook @ WhatsApp kami seperti berikut:

Facebook: Mohd Racd  |  Hp:  011-1373- 3361
Facebook: Mushi  |  Hp: 019-273-8028

Mulakan dengan "saya dah baca blog dan ingin ......."

Terima kasih

No comments:

Post a Comment