Friday 14 August 2015





IEXP4U ADALAH PLATFORM E-NETWORKING ECOMMERCE YANG MENGIKUT TEKNOLOGI TERKINI SISTEM PEMBAYARAN BONUS DAN URUS TAKBIR SECARA ONLINE 24JAM DAN 7HARI. IEXP4U DIDOKONG OLEH SALAH SEBUAH SYARIKAT GERGASI MALAYSIA IAITU REVELL SDN BHD.

REVELL GLOBAL Syarikat Induk ini telah ditubuhkan pada bulan April 1988, Revell Malaysia telah berkembang secara dinamik sejak itu. Beribu pejabat di bangunan sendiri di Kuala Lumpur, ia mempunyai cawangan di Kota Kinabalu dan Kuching.

Mendekati di peringkat global, Revell telah berkembang ke Singapura (Revell Singapore Pte Ltd) dan Indonesia (PT Revell Indonesia). Revell Malaysia adalah ahli korporat Persatuan Jualan Langsung Malaysia (DSAM )sejak 1997 dan ahli pengasas (1997) daripada Institut Etika Perniagaan Malaysia ( BEIM ).

Ia juga telah mencapai pensijilan Pengurusan Kualiti ISO setiap tahun sejak tahun 2000. Revell Indonesia adalah Ahli Assosiasi Jualan Jump Indonesia sejak 2001.

Untuk menyokong anda adalah apa yang kita lakukan. Pelbagai jabatan kami bekerja untuk memastikan kejayaan pengedar dan pemimpin. Dimana kejayaan anda adalah kejayaan kami. Pihak Pengurusan yang berpengalaman luas, berwibawa dan berwawasan.

Anda mampu mencipta sebuah kerjaya yang berpendapatan lima angka sebulan. Sertai kami hari ini. Pastikan anda tidak ketinggalan.

What app #cmdmarsyamushi0192738028

No comments:

Post a Comment